Audierne I Douarnenez

Audierne I Douarnenez
Kolejne piękne miasteczka  w Bretanii. Opisywała je Kasia z Bretonissime w kilku miejscach na swoim blogu .
Znalazłam ten blog jakiś miesiąc temu i ciągle tam wracam
Kasiu pozdrawiam ;) a was zachęcam do odwiedzin . Zapewne wsiąkniecie jak ja zrobiłam czytając jej bloga od początku do końca.
Nasz pobyt w Audierne ograniczył się do krótkiej wizyty.
Bardzo spodobał mi się wystrój pobliskich kawiarenek , sklepików , naleśnikarni czy okolicy przystani .
Audierne jest miastem partnerskim z Penryn (UK) .
Niestety widze , że niewiele z tego pobytu mam zdjęc
 a szkoda .








Dołączam kilka zdjęć z Douarnenez .
 To stąd pochodzi słynne Bretońskie ciasto Kouign-amann












A to niedaleko drzwi wejściowych do pomieszczenia z koszami na śmieci koło jednej kamienicy  przy zejściu do portu .



 Takie uliczki też znajdziecie w Douarnenez . Pozamykane piekarnie czy opuszczone domy.




 Podobno z brzegu widać wyspę Tristana . Ja nie byłam tego świadoma przed i inaczej bym patrzała na cały ten pobyt w Bretanii gdybym więcej o niej wiedziała przed wyjazdem . Może następnym razem ...


     
W Douarnenez odbywają się również różne festiwale ( głównie tematyka morska, jachty itp ale czego się spodziewać po tym zakątku Francji ) . Można zobaczyć jak było w poprzednich latach ----> Tutaj
Pozdrawiam
S.

Brak komentarzy